Rubber Dance: Januari Challenge + Gummiapans fb-skiss v 2

Hej på er!
I Gummiapans fb-grupp "Skapat med Gummiapan" är det fortsatt skissutmaningar.
För v2 ser skissen ut så här:
Jeanette Nilssons foto.
 
Om du gillar Gummiapans produkter är det bara att hänga på, skisser är kul!
 
Min tolkning blev så här:
Jag har tolkat skissen relativt nära. De lodräta linjerna har jag färgat in med distresser direkt på min kortbas. Allra först stämplade jag texten, infärgad i lite olika gröna och blå toner.
Min vågräta del symboliseras med en bit snöre.
 
En liten närbild. Både texter, hjärtdies och det prickiga pappret kommer från Gummiapan.
 
Jag deltar också med detta kort i januari månads färgutmaning hos Rubber Dance.
 
This month the colours are Purple, Blue and Olive Green and/or Make it Vintage.
 
As you can see I've followed the colour scheme.
 
Wish you all a great weekend,
Monica
 
 
 

Kommentarer
Postat av: maria f.

Very nice CAS take on the sketch.

2018-01-17 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0