Roy fyller i augusti!

Hej där!
Roy, min svåger, fyller år i mitten av augusti. Då behövs så klart ett kort =)
Det där med att få egengjorda kort kan vara ett liltet dilemma för familjen tänker jag....Det finns allt små och efter hand svällande kortsamlingar både här och där hos de närmaste! För inte kan de med att kasta dem... =)
 
Till Roy blev det en bakgrund med mina nya och alldeles underbara distressoxider. Över det en härligt stor textstämpel från Purple Onion Designs, ett band och lite stickers. Inte så värst komplicerat men i det enkla bor det sköna eller nåt sånt kan väl få stå som inspiration. Eller också erkänner jag helt enkelt att det gick undan, i sista stund helt enkelt...
 
Nu vet jag ju att det inte direkt dräller av besökare på min lilla blogg, inte minst med tanke på att den har legat i träda ett bra tag. Så ett tredje inlägg nu ikväll tänker jag glider rätt obemärkt förbi, jag är för lat för att använda kalendern helt enkelt =)
 
Kram till dej som kikar in!
Monica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0