Nu har jag lämnat vinterídet!

Hej där!
Gruvligt länge sen jag uppdaterade bloggen.... Får väl skylla på att jag gått i ide eller nåt! Fast pysslat har jag allt gjort, men det har hamnat på En Liten Butiks blogg och här har jag slarvat.
Men för er som fortfarande tittar in nån gång ibland så har jag ruskigt mycket att visa om jag ska komma i fas igen.
 
Så först ut är ett kort md Bokeheffekt. Det är egentligen ett fotouttryck för en sån där blurrigt oskarp bakgrund med ljusfläckar.
 
Jag tyckte den här tekniken skulle funka fint för att ge lite undervattenskänsla till min sjöjungfru. Vill du veta hur jag gjort så hittar du det >HÄR<
 
Glada snöhälsningar,
Monica =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0