Bird Crazy i mitt DT-paket, lycka!

Hej där!
I ett alldeles underbart välfyllt DT-paket från goaste Lotta på En Liten Butik fanns de härligt knasiga fågelstämplarna från Tim Holzt med, lycka!
Här kommer två kort med stolliga fjädefän:
Eftersom fåglarna är stora så är det här ett rejält kort: 21*15 cm, alltså A5-format. Fåglarna är färglagda med vattenfärgspennor som också kommer från ELB. Nytt för mej o kul att jobba med. Kolla gärna >här< om du blir nyfiken.
 
På nästa kort har jag färglagt fåglarna med Copicspennor:
Detta kortet passar ju rätt fint med tanke på hur en stor del av sommaren sett ut i alla fall hos oss =) Men nu ska jag ha semester från nästa vecka o då blir det säkert sol igen, eller hur?!
Tur att jag har helgarderat o har en egen liten sol på vänster skuldra!
 
Glada hälsningar,
Monica

Kommentarer
Postat av: Kia

Åh, jag gillar verkligen de där fåglarna! Fint du målat dem! Gillar effekten du fått till med washitejpen också. Jag har aldrig testat vattenfärgspennor, men bli sugen att prova....Fast först måste jag verkligen lära mig använda mina Copics bättre :)

2015-08-03 @ 00:18:55
URL: http://pysselhyss.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0