Nisse o Sessa på en gång...

Hej där!
Dax för lite nya bilder, var ju en stund sedan. Nu är det härligt solsken med fågelkvitter o hopp om vår även om snön finns kvar! Bara för att stolla till det lite kommer här både ett julkort o ett med mer vårkänsla. Tänker att det blir ju jul i år med, fast inte än....
 
Den glada nisssen är en digi från Sans Design. Du har väl sett att hon ska släppa sin digi-shop o har utförsäljning nu under februari?! Jag kommer att sakna hennes härliga figurer, tur jag har en gäng av dem att fortsätta leka med =)

Du missar väl förresten inte att jag faktiskt har använt lite av alla små pappersbitar jag inte kan slänga bort, en flätad bakgrund blev det. Den som spar hon har!
 
Här kommer ett mer vårinspirerat kort, gjort till en utmaning på fb. Alldeles underbart att kunna fota i sol!
En hel del av materialet kommer från ELB, fast inte stämplarna. Hos ELB finns en månadsutmaning på tema kärlek under februari, häng gärna på!
När jag ändå är i farten, hos ELB är det fraktfritt när du beställer, sånt gillas! Lotta har dessutom startat upp månadskiten igen, denna gången på tema Mixed Media.
 
Med hopp om mer sol,
Monica

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej Monika !
Kul att du tittar in i min blogg blir så glad.
Dina båda kort är så fina , kul bakgrund med flätningen
är verkligen häftigt. Ha det så gott vännen
Kram från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0