Nya, charmiga julmotiv!

Hej där!
Idag har min pysselkompis San släppt en hel gäng ursöta digisar i sin webshop, bara kolla!!!
 
Denna helgen har hon extra snällt pris på alla nykomlingarna o en freebie dessutom =) Läge att skutta över o kolla helt enkelt tänker jag!
 
Jag har gjort ett julkort med Sans motiv, fast en freebie från förra årets julsläpp: joy. Katten o den lilla musen är en annan av Sans motiv som jag kombinerat med. Bonusen med digisar är ju att man enkelt kan kombinera dem o dessutom anpassa storleken =)
 
Adressetiketten kommer från emballaget från en av mammas kaffemuggar =)
 
Kortet är gjort som inspiration till ELBs oktoberutmaning: turkos, beige o vitt. En hel månad har du på dej om du vill delta!

Kommentarer
Postat av: Titti

så fina digisar det släpps.Snyggt kort du gjort med förra årets digi. Ha en trevlig tisdag kväll och kramar från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0