En urcharmig liten julkanin hittar du hos San!

Hej där!
Min kompis San har en Digi-webshop med de allra ljuvligaste små filurer o en massa annat fint! Jag är helt förundrad över hur mycket fint som ramlar ur hennes penna <3
Gillar du att sy så kan jag dessutom tipsa om att hon nu designat trikåtyger också! Hennes blogg är mer än väl värt ett besök om du inte varit där tidigare.
 
Men nu var det ju då kaninen jag skulle visa.....
 
 
Härlig jultext kommer från Gummiapan.
 
 
Bara kolla in denna lilla Söt-nöt med moroten inslagen o säkert på väg till julfest nånstans, kanske i närheten av där jag bor..... Har jag berättat att jag bor i Skogen? Det står faktiskt så på skylten =)

Kommentarer
Postat av: Inga

Ja, han är ju såå söt...jag har köpt hennes stämplar men inte kommit till skott med att använda ..så tack för inspir.
Kram Inga

2014-11-11 @ 07:12:09
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Lotta Silow

Men hur söt är inte denna kanin och kortet blev alldeles ljuvligt! Fint med hjärtana med:)

2014-11-23 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0