Stämplad bakgrund

Hej där!
När det gäller det här med att stämpla sina bakgrundspapper är utan tvekan Ingrid/INOLA den okrönte drottningen! Men testa kan man ju alltid! =)
Jag har valt en stämpelfavorit: vykort från Prima, en sån där oumbärlig liten stämpel för blygsamma 20kr. Sånt gillas! Fyndade du den hos Lotta på rean betalade du inte mer än 10kr =) Vill du ha koll på allt material får du kolla >HÄR<.
 
De bakersta stämplarna färgade jag in med distresser. När det var klart insåg jag att den orange färgen blev för dominant även om det är en av mina favoriter... Blev till att dämpa med Gesso!
 
Jamen hur blev det nu då???!! Så här:
 
 
De där chipboard-hjärtanen är lite av en favorit för tillfället =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Inola

Tack snälla du för den komplimangen :) Dina bakgrunder är verkligen inte dumma de heller, det här blev ju jättefint. Min blogg för en tynande tillvaro just nu. Visst gör jag kort, men är för lat för att lägga upp dem i bloggen. Bara att ta nya tag!

2014-02-15 @ 14:44:36
URL: http://inola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0