Sans söta katt!

Den charmiga blomsterkatten är en av de motiv San släppte i samband med Alla Hjärtans Dag. Jag har inte riktigt bestämt mej än om det ska bli ett födelsedagskort eller nåt annat. Så text får komma senare.
Den här gången har jag använt hela fem olika mönstrade papper men alla kommer från samma block. Jag landar ofta i att använda ett mönsterpapper, men det finurliga med blocken är ju faktiskt att alla papper matchar!
Just detta blocket fyndade jag på ELBs utförsäljning.
 
Hjärtan är temat på Copic Marker Sveriges 10e utmaning så jag passar på att delta med detta kortet med!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Så gulligt du fått till kortet med den så söta katten, pappersvalet gör att man blir glad av att titta på kortet, riktigt snyggt. Kramar från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0