Lisebergskaniner gillar också choklad!

Hej där!
Bara att konstatera, nu får det bli full fart på påskkorten om de ska hinna iväg i tid!! Fast det blir ju en påsk nästa år med - i år kan jag ju alltid skicka de kort som jag gjorde förra året =)
 
Här har en av Sans fina påskharar förvandlats till Lisebergskanin. Choklad är min tanke att han målar ägget med men ett av mina mer dramatiska barn trodde det var blod..... För många skräckfilmer låter det som!
Om du gillar digisar kan jag tipsa om att San har sänkt redan låga priser på alla påskmotiven från föregående år -jag fyndade själv några sötnosar, gick inte att motstå!
 
 
Nere i högerhörnet syns min eminenta hjälpreda -han påminner mig ständigt om att leka med hunden borde gå före pyssel!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Se där, då var du igång då :) Söt påskhare,fint kort.
kram bibbi

2014-04-06 @ 16:12:44
URL: http://kortfonstret.blogspot.net
Postat av: Titti

så söt Kaninen är som står och målar , jaha då är det väl bäst att börja göra påsk kort....hmhm.
Kramar från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0