Härligt stor Prima-tag!

Hej där!
 
Det här med att dekorera stora tags har inte blivit av förrän nu. Jag hittade nämligen en slags tag-swap på Facebook som jag hoppade på -att få inspiration från andra är ju kul o att dessutom få post utan fönsterkuvert är extra bonus!!! =)
 
Materialet kommer från ELB den här gången, nästan allt åtminstonde.... Lite fick jag användning av min bra-att-ha-samling också: snöre från källaren, knappar från lådan o små droppformade spetsblad som kollegan inte gillade på en sjal hon har.
 
 
Blomman uppe i hörnet har jag knåpat ihop själv. Den här sorten ger lite härlig volym tycker jag. Fast det betyder å andra sidan att man inte kan använda tagen som bokmärke direkt. Men som en kortvariant funkar den fint för det finns massa plats för en hälsning på baksidan.
 
Glada hälsningar, Monica

Kommentarer
Postat av: Titti

Så fin din Tag är, dina egna hopknåpade blomma är så fin. Ha en underbar söndag , kram Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0