Bebiskort med digisar

Hej där!
 
Jag har knåpat ihop ett bebiskort med hjälp av ett kit från Sans Design. Finurligt med flera bilder o texter man kan kombinera precis hur man vill!!
 
 
Jag använde bara några av digisarna och lät bollen bli extra stor! Kul att kunna leka lite hur som helst med både storlek o placering!
 
Banderollen kommer också från San men ingår inte i bebiskitet. Bokstäverna är stickers, härligt turkosa.
 
Färglagt har jag i vanlig ordning gjort med Copicspennorna. Jag borde nog skuggat en botten ser jag nu, figurerna hänger allt lite i luften men så får det vá!
 
Blomman är en 30cm lång o 1,5 inch bred remsa, ihoptejpad på längden, uppklippt nästan ner till ihoptejpningen o sen ihopsnurrad med hjälp av lite lim.
 
När det finns en mottagare tänker jag att det kan bli fint att lägga till namnet längst ner till höger på kortet.
 
Fortsatt gó lördag!!
// Monica
 

Kommentarer
Postat av: Titti

Jisses så sött kortet är tycker om de olika sakerna på kortet och gillar blomman längst ner i hörnet så fin och den passar så bra till kortet. Kram Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0