Gallerkort, sådär lite romantiskt?!!

Hej där!
Idag bloggar jag för ELB, ett kort som passar till maj månads utmaning: romantik.
Om du ska hänga på utmaningen? Självklart!! Så här skriver Linda/Pysselbus: Låt era alster (kort, LO eller altrat) spira av skira färger, mycket spets, blommor och annat somrigt romantiskt. Klart det börjar klia i pysselfingrarna, eller hur?
 
Mitt kort har förhoppningsvis landat hos  Catrin idag även om det är i morgon hon fyller! Hon var tärna (heter det väl inte när man är vuxen?) på vårt bröllop, fast då fyllde hon 18 år...Vilken bröllopsdag vi firar i morgon får du räkna ut själv =)))
Idag är det också en dag att fira: 17e maj är lite speciellt när man fått norskt efternamn! Svärfar är förstås den vi gratulerar!!
 
 
 
 
 
En beskrivning på hur jag gjort gallerkortet o en komplett materiallista dessutom hittar du hos ELB. Om du skuttar över så lämna gärna en hälsning för då hittar jag till din blogg =)

Kommentarer
Postat av: Ami

Det här kortet är verkligen läckert.

2013-05-25 @ 22:13:06
URL: http://Amispyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0