En kärleksfull nalle

Just denna heter Ludde o finns hos Stämpelkällan. Idag är temat djuriskt så skutta över o kolla in vad mina DT-kompisar hittat på!
 
 
Symaskinen åkte fram o det blev en vit zig-zag-kant runt kortet. Blomman är en Cheery Lynn stans, Cutie 2. det blir en remsa som bara är att rulla ihop. Bäst blir den om man delar den på mitten, limmar ihop den o rullar den dubbel. Finns en bra beskrivning HÄR!
 
 
 
Imorgon är det fredag igen o på söndag är det Stämpelmässa i Göteborg. Sånt kan ju faktiskt pigga upp vem som helst =) Just idag är det faktiskt jag som behöver piggas upp lite -min migrän besegrade mej vid lunchtid så det var bara att gilla läget o ta sig hemåt. Ibland hjälper inte ens min envishet!
 
Men snart är det bra igen, blir ju alltid det // Monica
 
 

Kommentarer
Postat av: bili

Härligt kort. Snyggt med rund modell och fin a färger tillsammans. Önskar en trevlig helg och håll i plånboken på söndag ;) kram bibbi

2013-03-08 @ 08:14:07
URL: http://kortfonstret.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0