CAS-Challenge and Mikaelas sketch

Hello there!
Mikaela has made a sketch for us in Stämpelkällans blogg. It's a sketch just perfect for CAS-projects so I join a challenge as well =)
The words are about friendship and says: "Friends are the ones that know the song in your heart and sing it to you when you've forgotten the words." I like this text a lot!!!
 
Challenge:
CAS-ual Fridays 87: Use markers in your Clean And Simple Creation. I used my markers and made a sun because my friends make the sun shine even when it's raining <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mika

snygg tolkning av skissen!

Tack för kommentaren hos mig. Självklart har jag gjort dekorationerna ;) jag tycker det e så kul :)

Nallen hitta jag via en länk till en färgläggningsida. jag tror jag kan ha den sparad på min andra dator (som krånglar en aning nu), men jag kan kolla om jag hittar länken igen.

Postat av: Kristina

Vilket härligt och glatt kort! Vad fint med solen och den glada, gula färgen! Snyggt komponerat också med den fina textstämpeln i det ena hörmet och solstrålarna som sträcker sig över hela kortet!

Hoppas att du får en härlig fortsättning på veckan!

Kram

2013-01-31 @ 15:49:41
URL: http://scrapsalig.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0