Jag har testat!

Hej där!
Jo, jag har testat två varianter av kuvertkort. Det är en av utmaningarna Lotta från En Liten Butik gett mej. Google är en så finurlig uppfinning när man söker nåt, undrar vad man gjorde innan...? Har jag glömt =)
 
Här kommer korten:
 
 
 
 
Nästa variant är lite längre o passar lysande om man vill ha plats för ett presentkort eller så. Hur man gör hittar du >HÄR<.
 
 
 
Bakom den rödrutiga delen finns en långsmal ficka med plats för hälsning eller presentkort.
 
 
Här har jag bara puttat i lite tags för att visa att det finns fickor bakom de blommiga delarna också.
 
 
Samma sak på baksidan. Måste vara drömläge för de som gillar att dekorera tags =)
 
Soliga hälsningar, Monica
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fint, kul med nya idéer!

2013-03-02 @ 19:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0