ATC-swapp hos En Liten Butik - häng med!

Jag är ingen inbiten ATC-tillverkare men när det väl kommer till kritan är det superkul med den lilla ytan!
ATC är alltså byteskort, samma storlek som "hockey-bilder" du vet. Det betyder Artist Trading Card o kan faktiskt se ut precis hur som helst så länge man håller sig till formatet.
Hos En Liten Butik har MezzaNotte/Katja dragit igång en ATC-swapp som pågår fram till den 15e september, passa på att prova du med om du inte testat! Hoppa över >HIT< så förklarar hon precis hur du ska göra! För visst är det en kul idé att skapa o sen få andras kreationer i retur?!!
 
Temat är Bevingat ska jag väl också tillägga, bra-att-veta-grej =)
 
Här kommer mina kort:
 
 
Alla på en gång!
 
 
Två och två! Jag har valt att hålla ihop mina med den lille vingprydde Bildmålarkillen och en gäng glad-ord att bära med sig.
 
 
Allt material jag använt hittar du hos ELB. 
Skutta över dit om du vill ah mer inspiration: vi har visat ATCer hela veckan!
 
 
Denna gången fick Distressrefillerna o pensel komma fram o Copicpennorna fick vila! Just Bildmålarmotiven tycker jag av nån anledning blir finast penselmålade.
 
Sådär, det var allihop! Det vore superkul om du också hoppar på det här lilla bytesäventyret, jag är redan nyfiken på vad som kommer att dyka upp i min brevlåda så småningom....
Glada hälsningar, Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0