Skisser är kul!

Lillblomman har en härlig utmaningsblogg där hon presenterar en ny skiss att inspireras av varje månad. Hon har dessutom en gäst som presenteras o tolkar skissen som lite extra inspiration.
Aprils skiss kan man skapa efter fram till den 30/4.
Så här ser den ut:
 
Min tolkning går i härligt turkosa toner. Två av cirklarna gjorde jag till Shaker boxes, "skrammel-behållare" helt enkelt =) Materialet jag använt hittar du hos ELB.
 
Själva boxarna har jag byggt av dekorgummi med OH-plast som lock. Här kommer en bild till som visar lite bättre hur det ser ut.
 
Härligt solig helg till dej! // Monica

Kommentarer
Postat av: Ullis/LillBlomman

Vilken jättefin tolkning av skissen! Fint att du använt cirklarna som shakerbehållare! Tack för att du ville vara med! Kram!

2013-04-22 @ 17:52:45
URL: http://www.lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Lisa-olsi

Jättefint kort i mysiga färger.
Kul med "skakringar".
Ha det så skoj på maran och
hoppas du får lust att
skapa efter våra skisser :)
Ha ett trevligt veckoslut.

2013-04-25 @ 17:42:07
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0