Missa inte: Bloghop hos San på lördag!!!!

Hej där!
 
San har ytterligare en härlig release på gång med en hel gäng motiv jag inte kan klara mej utan!! <3

Du har väl sett min blinkie?
Det är alltså dax för en Bloghop igen o samtidigt släpps motiven. Chans att vinna finfina motiv alltså!
Liten sneaker följer ju med blinkien, men kanske vill du se mer?!
Finfina grejer för de av oss som håller på med en massa annat pyssel också =)
 
 
Är din nyfikenhet väckt? Skutta över till Sans blogg o kolla lite till vettja!

Kommentarer
Postat av: Onkis

Vilken ära för oss om du tar med sig våra skisser på träffen,
ska bli spännande och se vad du hittar på för fint.
Nu ska jag hoppa vidrare och se hela ditt kort :)
Må gott!

2013-04-24 @ 20:51:20
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Päivi

Ja men visst blev jag ju nyfiken nu :) Måste hoppa vidare :)

Trevlig helg!!!!

2013-04-26 @ 12:53:10
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0