Jag har virkat!

Jag hittade små, söta hjärtan på nätet. Efter lite letande hittade jag en beskrivning på svenska dessutom. Lite lättare än engelska även om det går fint det med.
Beskrivningen hittar du >HÄR< När jag väl var överens med den där "magiska ringen" (tack Jossan!) gick det snabbt som vinden att virka.
 
 
De här små kreationerna kommer att landa på nåt kort är planen.
 
Hela långa påskhelgen har nu tagit slut. Jag gissar att du som jag haft det härligt i solen. Idag gottade vi oss lite extra med mysfika hos Lotta på underbart solig altan. Bara att njuta!!!
 
 
Det blev lite annat gjort förutom fika faktiskt! Kände mig ruskigt redig efter att ha sopat bort all sten o skräp från trottoaren utanför huset! Gav härlig vårkänsla <3
Vad som också hänger ihop med vår, det där med "det som göms i snö" du vet..., men inte är så mysigt är hundägare som inte plockar upp efter sina små älsklingar. Läskigt otrevligt!
 
Annars allt gott i solen //Monica
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Men MUMS, vad det där ser gott ut! Och vilka söta hjärtan du har virkat också. Virka är något som jag aldrig lyckats lära mej, trots att min mamma är textillärare(!). Beror mer på mej än på henne...

Ha en riktigt härlig helg!

2013-04-05 @ 22:05:21
URL: http://raggsocka1.blogspot.se
Postat av: Kristina

Nääämen, så söta hjärtan, lyckliga du som kan konsten att virka! De där sötnosarna kommer defenitivt att bli som små smycken på ett kort!

Klart du ska testa spring fold-vikningen vid tillfälle! =) Den är ju så elegant!

Hoppas att du får en dag med vårsol så att du får vara ute i trädgården! Det blev det inte här, istället faller tråkig aprilsnö över landskapet. Men å andra sidan har i stort sett hela mars varit solig och påsken var helt fantastisk, får glädjas åt det istället :)

Tack för fina ord inne hos mig, ha nu en härlig dag!

Kram

2013-04-06 @ 09:14:43
URL: http://scrapsalig.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0