55 nya motiv!!!

Och alla är fantastiskt fina!!!
Det jag bubblar om är Stämpelkällans senaste släpp =) En väldigt massa "klarar jag mig inte utan-motiv" är det....Och detta kommer från en som inte har så många motiv därifrån.....(beror på vad man jämför med!)

Alldeles nyss var det en mara i Alingsås som Stämpelkällan fixade tillsammans med en annan butik, sååå kul att ägna en hel dag att greja tillsammans med ytterligare 84 glada damer!
Härligt att träffa pysselvänner o DT-kollegor "på riktigt" så man faktiskt kan kramas lite, o krama på Anna o Annika också så klart =)


Svägerskan Lotta var också där o tur var väl det -annars hade jag väl fortfarande snurrat runt i jakten på rätt hus... Som man ser kunde vi också njuta av det fantastiska vårvädret -sol i ögonen stora delar av dagen!

Ett av korten som faktiskt blev gjort (jag pratade mest...) med den nya husvagnen ihop med min favoritbil.

Den sockersöta ängeln som sussar på ett moln är också ett nytt motiv.

Söta drömmar tror jag det är.

Färglagt har jag gjort med Copics o tösen är monterad på 3Dkuddar.

 

Ha det gott o dröm om våren! Fast lite svårt blir det när det rasslar ner sådär en decimeter snö över snödropparna... Kram, Monica


Kommentarer
Postat av: Sara-SaGam

Ditt husvagnskort är hur läckert som helst!

2012-03-18 @ 21:16:21
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0