Vinn en Vera?

Dax igen för min grupp att inspirera med "Veckans stämpel", utlottningen i Stämpelkällans blogg fredag/lördag. Vill du vara med behöver du skutta över dit o kommentera innan midnatt på lördag =)

Så här blev mitt kort:


Den härligt mulliga Vera är färglagd med Copicspennor.
Kortet är på väg till en av mina systrar som firar sin födelsedag i Barcelona. Tänker att de har liiite mer värme än vi =)
Idag ska vi iväg på två studentuppvaktningar. Det är sååå retligt att de trots att alla skolor sprids ut, båda springer ut kl. 13.00 på samma dag....

Kommentarer
Postat av: Annika - kort & gott

Vad glad jag blev att du lämnade en kommentar i min blogg så att jag kunde hitta hit. Vad mycket roliga kort du gör och så fina de är!

kram Annika

2012-06-04 @ 18:51:39
URL: http://annikakortogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0