På självaste julafton....

.....startar en liten kommentarsutlottning i En Liten Butiks blogg. Precis som det låter är att lämna en kommentar allt du behöver göra för att ha en vinstchans!!! Enklare kan det knappast bli, eller hur?!!
 
Alla vi i teamet tillsammans med Lotta har skapat nåt vi visar upp o sen lägger vi nåt vi använt oss av i den gemensamma julklappen!
 
Det här ska ju vara en liten teaser så ni ska få kika på min låda men jag säjer inte vad som hamnar i julklappen än...=)
 
 
 
 
Mallen till den urfina 8-kantiga asken har San gjort! Fler saker är hon ruskigt bra på, som att teckna figurer t ex. I hennes digishop hittar du en massa fina motiv!! Skutta över o kolla vettja'!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken underbar ask!
Tomten jag använt på mitt julkort hittar du hos Panduro.
God Jul
Kram Malin

2012-12-23 @ 12:47:43
URL: http://www.cri-kee76.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0