När man gillar väskor....

...kan man få ett sånt här födelsedagskort!
Detta är till en jordnära kvinna -därav stövlarna- som är rätt flärdfull o har en fabless för flotta handväskor. Inte vet jag om hon gillar dessa men det är åtminstone en Prada o en Gucci. Ska väl duga hoppas jag =)

Den härliga damen m,ed pärlorna gillar jag skarpt -det är så livet ska kännas!!
Du hittar henne hos Stämpelkällan.

Infärgade kanter, glitter, krackelerande lack o 3D-kuddar ger lite mer energi i kortet. Det ramar in lite mer tycker jag.

En närbild på den goa Vera!

 


Kommentarer
Postat av: bili

Läckert kort,mycket passande kort till en "väskdam".

Ska på mässa i Uppsala, har en arb kompis, "Ulla-Bella sekr" med som bestämmer vad jag ska o inte ska köpa.När hon gått köper jag det jag vill ha ;) Vi brukar ha en avkopplande stund bland montrarna, klämmer o känner. Krya på dej. kram bibbi

2011-11-02 @ 18:59:34
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så häftigt med väskorna så! Kortet är ljuvligt i övrigt oxå såklart :)

Kram Christina

2011-11-03 @ 21:39:40
Postat av: Ingrid - Inola

Tjingeling! Nix, jag har faktiskt inte varit på mässan idag och kommer inte heller att gå i morgon (tror jag). Har precis kommit hem efter en höstovsresa till London och spenderat en del pengar i denna härliga stad. Så jag hade tänkt mig att ligga lite lågt ...

2011-11-05 @ 19:56:42
URL: http://inola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0