Födelsedagar med bara en nolla emellan =)

Det är precis en nolla som skiljer en 60-åring o en 6-åring =)

Först ut är ett kort till en rödhårig, ofta skrattande kvinna med turkos som favoritfärg. Vera hoppandes ur en gräddtårta tänkte jag kunde funka fint! Som grädde har jag använt lite svällfärg: Puffy velvet.

 

Här lite närmare: motivet är färglagt med Copics.

Insidan syns från utsidan också. Kul att variera det vanliga 15*15 även om det bara är genom en snedskuren framsida =)


Kortet till Max fick en liten gó kille som motiv. Kortet är lite mindre än det vanliga 15*15, hur mycket mindre minns jag inte.

 

Texten har fått sig en vända med krackelerande lack, passade fint på den grafitti-inspirerade texten tycker jag. En sån där glasmojäng fick förstärka siffran sex.

Alla motiven hittar du hos Stämpelkällan.

Och du, du har väl inte missat att Stämpelkällans adventskalender redan startat??! In o leta motiv så har du chans att vinna hela sex stämplar i slutet av veckan!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0