Skisser är kul!!


Denna skissen hittade jag hos Sketch Saturday. Som namnet säjer så finns här en skissutmaning varje vecka. Själv har jag en förkärlek för just skissutmaningar -vilken typ av utmaningar gillar du bäst???

This sketch is is from Sketch Saturday. As I love working with sketches this is just a perfect challenge for me =) I've used it to make a birthdaycard for Arne. He's my godfather and is celebrating his 89th birthday this weekend!

Nog bubblat, här kommer skissen:


Jag passar också på att delta i Pysselmyrans utmaning denna veckan: torrembossing. Passar mej lysande eftersom jag har en hel gäng embossingfoldrar till min CB. Kul grejer!

Som synes så är kortet till Arne, min fadder. Han fyller hela 89år i helgen! Önskar honom en solig födelsedag =)
"Verner med paket" hittar du hos Stämpelkällan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort du har gjort!!

2011-05-07 @ 19:56:09
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Tesa

Tack snälla och tack för sist. Ja, det blev en hel del kort och det är bara att du länkar.

Kram Tesa

2011-05-10 @ 13:57:40
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0