På turné till Alingsås!!

Flera av oss i Stämpelkällans DT-team träffades för att pyssla ihop förra helgen. Vi hade fantastiskt kul o mådde som prinsessor!!! Såå bortskämda blev vi: bodde på vandrarhem o serverades fantastiskt god mat i strid ström =)
Bara en sån sak som nystekta köttbullar till frukost....å då har jag inte ens nämnt den alldeles fantastiska laxen!!!

Tesa var lite bättre på att komma ihåg kameran än jag, så jag länkar till hennes sida:
Roadtrip Alingsås

Glöm inte kolla Stämpelkällans e-butik på måndag: nytt, urhärligt stämpelsläpp!! Vi fick klämma o prova dem på träffen -min måste-bara-ha-lista är inte helt kort....=)

Lite bilder också på några av de nuvarande stämplarna:


Texten "En härlig årstid" lottas ut HÄR o du har fram till tisdag på dej att lämna en kommentar för vinstchans. Det är ny utlottning varje fredag o i vanliga fall dras vinnaren på söndagar. Fast igår var det en massa tekniskt strul så inlägget kom in jättesent. Alltså får man lite extra tid att lämna kommentar =)


"Min grupp" har grejat med denna veckans projekt: te-askar.
Så här blev min låda:


Julia/Lotta: Jag KLARADE att sätta saxen i ett av de vackra banden!! Men lätt var det inte...=)



Den goa "Ludde med skylt" tycker jag är ursöt o kan användas både här o där!! Typiskt bra-att-ha-motiv =)


Motivet är färglagt med mina senaste ögonstenar: Copic Ciao

Vill du kolla in alla de vackra askarna mina kompisar gjort ska du skutta över till Stämpelkällans blogg!

Önskar er en gó helg!!!! Monica

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni verkar ha en riktigt trevlig helg och dina alster är superfina!

2011-05-14 @ 13:46:23
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: bili

Så fin thebox, gillar dina dekorationer och val av motiv :) Nu fick jag se din nya fjärilsstans oxå. Snygg kram bibbi

2011-05-14 @ 15:26:03
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: mia

vilken ubderbar ask du gjort!

Tack för ditt inlägg hos mig!

Dynan jag använt är StazzOn

ha en underbart solig söndag!!

//mia

Postat av: Linda

Tack så mycket för dina snälla kommentarer. :)

Jag tror att jag använder mina cricut-diecuts så som du använder dina stämplar. Men jag tycker helt klart att du ska utnyttja din slice mer. :) Det var ju därför du köpte den. S Det var länge sen jag höll på med slicen men de är/var inte uppbyggad på samma sätt så. :)

2011-05-15 @ 22:23:19
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Vad fint Monkan,och jag älskar luddisen! Och bandet blev super, bra att du använder dem, det kommer ju fler:) kram

2011-05-16 @ 04:01:56
Postat av: Monica =)

Tur...jag klappar dem mycket, men saxen är svårt =)

Kram!!!

2011-05-16 @ 06:38:50
URL: http://monica66.blogg.se/
Postat av: mia

Finfin ask! gillar alltid förpackningar av alla de slag!!

Tack för kommentaren hos mig!

Tror det var ditt halsband som var förebild!! :-D

kramizz

Postat av: bili

Hallå Monica, tack för senast :) Hoppas allt är bra, här så där, benet krånglar fortfarande. Du undrade över metallplattan till tårtpapper diesen. Jag har en sådan, men det blir för tjockt i stansen. Blir jättebra ändå.

2011-05-22 @ 19:14:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0