Vid 40 svävar man på moln =)

Svägerskan ville ha ett kort till två av sina vänner som firade 40 i helgen. Ursprungstanken var att de skulle få ett fruktträd så jag var ruskigt nöjd med min lösning...Nu blev det en spa-behandling i slutändan. Så det kan bli!! Svävade på moln gjorde de kanske ändå?!!

De goa änglarna på molnet kommer från Stämpelkällan. Jag har limmat fast Flower Soft på molnet för att få lite "fluff". Det härliga trädet är en äldre Magnolia o jag gillar att man kan sätta dit egna initialer i hjärtat!

Glöm inte att kolla in Stämpelkällans blogg! Idag visar Jenny hur hon gör jättesnygga bakgrunder med embossing-teknik.


Kommentarer
Postat av: lilla jag

Jättemysigt kort, så fiffigt att byta ut hjärtat och hänga dit fyran och nollan istället. Stämpeln du frågade om kommer från The Stampsmith.



Kram, lilla jag



2011-03-03 @ 09:30:07
URL: http://skapatmedhjartat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0