Vänskap....med en liten twist =/

Hej där!
Svensk Scrapbooking har haft en midsommarcrop. Eftersom solen har visat sig massor så har jag inte grejat så mycket inomhus. Ett bidrag var allt som blev, en skisstolkning.
Jag gillar att finula lite kring texterna ibland å blev rätt nöjd denna gången! Visst ger en Zombietjej en annan dimension till "för alltid"?!!
Detta söta lilla monster har San skapat o du hittar henne hos Stämpelkällan. Kul med motiv som inte bara är gulliga tycker jag =)

 



Krackelerande ögon o lite extra ärr har hon fått.

Är du nyfiken på blomman så visar jag hur jag gjort den HÄR! Lätt som en plätt =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla/Trollwing

Hej!

Vilket underbart kort! Så fräsigt med de krackelerade ögonen, sötaste zombien jag har sett:) Hennes hår är dessutom jättesnyggt målat!

Vilka fantastiska handgjorda blommor du gör, älskar både dina olika pappersvarianter och de fina i sidentyg! Tusen tack för inspirationen:)

Kram kram!

2011-06-28 @ 10:12:54
URL: http://trollwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0