Skissutmaning hos Stämpelkällan

Hej där!!

Just nu pågår en skissutmaning i Stämpelkällans utmaningsblogg. Fram till den 3 februari har du på dej om du vill delta. Om du dessutom håller dej till de angivna färgerna får du en extra vinstchans.
Vinst är hela fyra stämplar: två av de goa damerna, en snödroppe o en härlig hare -perfekt till påsk =)

Detta är den sista utmaningen på ett tag. Men det kommer att hända en massa annat spännande i bloggen framåt!!! Det hela startar upp på söndag med en bloghop så kom tillbaks då!!  Du kommer att få chans att vinna någon av de 30-talet nya motiv som släpps i månadsskiftet!!! Och jag som har tjuvkikat kan avslöja att de är kanonfina =) Finns både älvor, troll, hjärtan, drakar o en gäng alldeles ljuvliga påskmotiv!!

Nåt att se fram emot, eller hur?!!

Här kommer så min tolkning av skissen:



Båda motiven hittar du i Stämpelkällans nätbutik.


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skoj att du gillade min LO! Molnen kommer ifrån detta pappret: Flying High - Miles High av My Little Shoebox. Visst är det superfint!



Ang din fråga om vad som står högst på min önskelista så måste jag nog svara CS och mönstrat papper. Jag har varit himla duktig och använt upp massor av mitt spill. Har nästan inget kvar längre. och inte alls mycket helt heller. Sen står någon rolig cricutkassett rätt högt upp med.

2011-01-31 @ 10:57:29
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0