Så mycket nytt!!!



Just nu händer det massor runt Stämpelkällan: en massa nya, härliga motiv har just släppts i E-butiken, vi har fått flera nya DT-medlemmar och inte minst så är det en helt ny struktur på bloggen!!! Det är hur kul som helst =)

Måndagar är skiss-dagar, på tisdagar blir det lite tips av olika slag, onsdagar o torsdagar visar vi upp lite olika grejer vi gjort. På fredagar blir det "veckans stämpel". Det innebär att vi är ett par stycken i teamet som skapat med samma motiv. Den utvalda stämpeln lottas sedan ut bland er läsare =) På lördagar visar några av oss upp nåt kul projekt som inte är kort eller LO! Glöm inte att kolla in Stämpelkällans blogg är mitt tips!!!!

Här har jag använt ett av de nya motiven, kyrkfönster, och skapat efter den skiss som fanns i måndags. San hade gjort den. Hon är också "mamma" till själva motivet =) Passar fint till både konfirmation, dop o bröllop tänker jag.

 

En massa glitter finns det både här o där! Färglagt har jag gjort med Promarkers och själva rutorna är täckta med 3D-lack för att få lite glaskänsla.

 

 

Nu ska jag återvända till pysselbordet (dvs hela köksbordet o delar av vardagsrummet...). Ha en gó söndagskväll, o lämna gärna en kommentar om du har lust!


Kommentarer
Postat av: Andrea-Emmi41

A wonderful confirmation card - great color and great motiv! I like it so much!

When you will the word window punch - I buy it for you? And send it to you - send me a mail.

Big hug and have great sunday

Andrea-Emmi41

2011-02-06 @ 17:20:22
URL: http://www.miniundmaxi.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilket vackert kort!

2011-02-06 @ 21:19:06
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0