Ett projekt som heter duga...=)

I går var det min grupps tur att visa upp "veckans projekt" hos Stämpelkällan. Denna gång hade San gett oss en uppgift: skapa kortlådor. Jo tack!!! Jag som ALDRIG skapat annat än kort, möjligen nån annorlunda vikning men inte mer!!
Men efter mycket möda *läs: massa tid framför datorn för att hitta en form jag gillade* o ett antal "nya ord" blev äntligen min mall klar. Själva lådan består av två hoptejpade lådor.

Blev rätt nöjd i slutändan. Inte minst för att jag fick till en självlåsande botten =) En sån där som finns på "riktiga" förpackningar ni vet.
Kolla in o tyck till:







Tänkte den kunde vara bra att ha t ex på jobbet för att visa upp kort om det mot förmodan blir ett par över...vi har en stor familj =)
Motiven kommer från Stämpelkällans senaste släpp.

Ha en skön söndagkväll!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken supersöt kortlåda. Du har gjort ett riktigt bra jobb!

2011-02-14 @ 08:10:21
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com
Postat av: Inga Larsson

Den lådan är jättesöt..praktiskt med handtag..har du mall på den.??

Ha en bra helg// Inga

2011-02-18 @ 07:19:22
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0