Födelsedagar

 

Kort till en glad 70-åring som inte alls behöver en rollator!!!

OM man nu ska ha en sån käck mackapär så verkar detta vara en fräck variant -har förstås aldrig sett nån liknande i irl! =)

Bilden är en digis som fått 3D-lack på lyktor o visir.

 

Nästa kort hamnade hos en kille som är 40 år efter den förra. En blond o stark kille som gillar Liverpool enligt min kollega. Hon bör ju veta eftersom hon är sambo med killen ifråga!

Så många motiv som funkade på den beskrivningen fanns inte i min samling...inte en enda faktiskt. Vad gjorde man innan Google fanns??

Nu ska jag fixa lite middag till mej o barnen (barn förresten....19 o 20 är de...) Sen ska det bli ett födelsedagskort till en treårig liten stjärna, en mycked bestämd sådan =)


Kommentarer
Postat av: Tesa

Ja, det är klart jag visar vikningen när vi träffas. En länk finns annars på min blogg:)

Ha det bra tills vi ses!

Kram Tesa

2011-04-14 @ 13:18:36
URL: http://ww.tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0