Ny utmaning i Stämpelkällans blogg!!

Denna gången är det en färgutmaning: skapa med grönt och orange som huvudfärger!

Det där är två av mina favoritfärger så det passade mej som hand i handske =)

Vill du delta och ha möjlighet att vinna två mysiga Halloweenmotiv så kasta dej över till bloggen!! Där kan du kolla på resten av teamets tolkningar för lite mer inspiration.

Deadline är den 21 oktober.

Här kommer mitt kort. Visst finns det en massa livsglädje i det här motivet?!!




Motivet är färglagt med Promarkers och jag har lagt 3D-lack på skorna. Klänningen är stämplad på ett mönstrat papper, urklippt och ditlimmad på ursprungsmotivet. Kortet ska hamna hos en 50-åring, och jag hoppas att hon känner just en sån här livsglädje!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0