Min tolkning av utmaningen!

Denna gången är det jag som håller i utmaningen i Stämpelkällans utmaningsblogg. Jag har valt ett uppdrag som kräver lite extra finurlighet:

Jag har knorrat till det lite extra för er, det tyckte åtminstonde mina DT-kollegor =)
Jag tror ni fixar detta alldeles lysande!!
Det sägs att kvinnor har de mest fantastiska och oväntade saker i sin handväska. Nu är det upp till bevis!!
Denna veckas utmaning går ut på att skapa med något från just handväskan: läppstift, gamla kvitton eller vad du nu hittar.
Om du inte har nån handväska? Då får du fynda i jackfickor eller plånbok istället!
Ska bli spännande att se vad ni skapar =) Sista dagen att vara med på denna utmaning är midnatt den 18:e november.

Kram, Monica =)


Här hittar ni dit! Häng på vettjá, än är det inte den 18e!!

Min egen tolkning kommer här och består av delar från en receptbroschyr -har en förmåga att plocka på mej ett gäng... + två gem uppfiskade från botten av väskan.


Kommentarer
Postat av: Inger

Jag brukar också samla på mig en massa receptbroschyrer! De ligger här hemma i drivor. Nää, kanske inte riktigt.

Vilken rolig utmaning! Nu missade jag tyvärr att vara med. Jag har inga av stämpelkällans stämplar och jag har svårt att skapa med digitala dylika.

Jag gillar ditt bidrag!

kram, Inger :-)

2010-11-19 @ 19:42:23
URL: http://www.enslangavcancer.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0