Förlovning

Fick i uppdrag av en kompis att fixa ett förlovningskort. Det är ju alltid kul!!

Stämpelbodens Älva med hjärta och Hjärta med dragkedja fick det bli. De är färglagda med mörkröd Tombowpenna. Blev lätt överraskad när jag såg vilken färgförändring 3D-lacket gjorde....blev intensivt rosa istället! Funkade ju bra det också =)
En bit embossad bastuisolering hamnade på detta kortet också!

Biljetten har jag hämtat hos Miss Cutiepie. Hon är generös och delar med sig ett helt A4 med liknande motiv!





Motiven är delvis upplyfta med 3D-kuddar.




På hjärtat är det vanlig 3D-lack och på vingarna lack som krackelerar.

(de små bilderna är klickbara)




insida: Inky Wings-motiv                   baksida



Sådär, det var alla bilder!!

Nu ska jag roa mej en stund med att slakta ett kasserat nitbälte -snyggt med metalldekorationer på kort!!! =)

I kväll ska jag, lilla maken, brorsan och svägerskan först ut och äta på Babar och sedan kolla på Magnus Ugglas krogshow. Låter väl inte dumt, eller hur?!!

Ända eländiga är ju att det vore kul att se Körslaget -en av körerna är från Mölnlycke. Fast reprisen funkar fint den med!!

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Vilket fint kort, det gillade jag jättemycket!!

Tufft med krakeleringslacket. Ytterligare en sak att sätta upp på shoppinglistan ;)

2010-03-26 @ 20:00:17
URL: http://lottasdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0