Pysselmyran: Blinga loss!!

För mej så är julkort ett bra sätt att "glittra iväg" ordentligt. Känns lite knepigt att göra julkort sista dagarna på semestern dock....=)

Stämplarna som jag vann i en tidigare utmaning hos Sofia är inga julstämplar, men jag fick en idé jag ville testa.

Det glittriga bakgrundspappret är presentpapper sparat från sonens student, motiven är silverembossade, har använt glitterpenna runt bokstäverna. Några blingstenar klämde jag också dit. Runt ytterkanten på kortet har jag dragit en tunn, blå linje för att hålla ihop det hela.
Får detta godkänt som julkort trots smultronblad?


Kommentarer
Postat av: Linda

Superfint verkligen! Ja vi har med haft riktigt pysselväder på senaste. Men det är bara skönt! <3

2010-08-01 @ 10:29:23
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com
Postat av: Pysselmyran

Tack för ditt fina bidrag till Pysselmyranss utmaning!

2010-08-01 @ 21:48:32
URL: http://pysselmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0