Mitt första DT-uppdrag =)

Jag är jätteglad för att få möjligheten att jobba lite extra med Sans härliga bilder!!!

Här kommer mina varianter på denna veckans Freebies:



Textstämpeln tror jag är från Kortmakaren. Tårtan har fått sig en vända med först glitter och sen crackle glaze som glasyr.




För mej så är semester bokläsning, helst läskiga deckare! Ett smaskigt bokmärke passar mej alldeles lysande bra =)

Blir du sugen att själv skapa med Sanś härliga tårtor så finns de för nerladdning i två veckor framåt. Länk hittar du överst i min sidebar!

Nu ska jag njuta av solen en stund!!!! (och åtminstone drömma om tårtor...)




Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis!! Vem är sans? Länk??



Och bokmärket blev verkligen superfint!! Och allt blev det!



Grattis igen!!

2010-07-03 @ 07:57:38
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0