Hobbyhuset, deltävling 4

Sista deltävlingen i Hobbyhusets poängjakt har tema "Sommar och sol".

Här kommer min variant:



Det blev en sommarkram!!  Lite taskigt ljus: mitt prickiga CS är inte riktigt så mörkrött som det ser ut. Stämpelmotiven är färglagda med distressrefillers på akvarellpapper. Bokstäverna är utstansade i gummi.

Här kommer en närbild på motivet:


Gör det inte alls!! Anslutningen till servern bråkar och vill bara ladda upp en bild...=(

Jag gör detta inlägget nu och kompletterar med närbild lite senare =)



Nu fungerade det!! i vanlig ordning rörde det sig om "systemfel 30" .....dvs problemet sitter 30 cm från skärmen: -bilden var för stor =)

Kommentarer
Postat av: Helén

Men, vilket härligt kort! Så himla fint färglagt!! Jag gillar verkligen hur du gjort rubriken, mycket fyndigt! :)

2009-05-03 @ 22:06:44
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Helén

Tack för din fina kommentar! Du, jag har knappt hunnit prova mina spellbinders! Jag har stansat ut med label one och det blev kanonbra. Måste prova det där med embossing också!

2009-05-04 @ 18:36:39
URL: http://h-scrapbookingmyway.blogspot.com
Postat av: Miss Goldie

Jättefint kort! Du är verkligen duktig på att färglägga, jag klarar inte alls av att göra skuggor, tycker det är sååå svårt. Men du kan ju hur bra som helst!

2009-05-04 @ 19:11:16
URL: http://missgoldies.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0