Skisstävling i Magdas blogg!!


 

Här kommer några riktlinjer för utmaningen:

  • Gör en layout eller ett kort efter skissen ovan. Du får vända och vrida på skissen som du vill, men det ska dock synas att du har följt skissen. Stjärnorna representerar valfria dekorationer.
  • På din layout ska du ha med följande:
    * 3 mönstrade papper (CS ej inräknat)
    * 1 rosett (eller fler om du vill det)
    * valfritt antal knappar
    * valfritt antal blommor
    (Utöver listan ovan får du lägga till hur mycket eller hur lite du vill)
  • Sista dag för deltagande - 31 januari.

Min tolkning!!!



Vet att jag är i gott sällskap, men jag tycker det är så ruskigt störande att det är så svårt att få till färgerna på bilden när det är inomhus och mörkt ute. Blir så blacka färger =(

Blev inte mitt vanliga 15*15-format för stämpeln fick inte plats... 11*23 blev det istället. (hmmm, undrar om det är ett standardformat?!) Har förresten knyckt stämpel från svägerskan igen... Tack Lotta!! Du shoppar så bra =)

Målad med Promarkers, chalkad med ljusblått och påbättrad med en massa glitterpenna fast det syns inget vidare =( 
3D-lack på rosorna. Tur att åtminstone det blå glitterlimmet syns... "14" är utskrivet från datorn och satt på 3D-kuddar.

http://www.magdasscrapbooking.se/?p=981   Här hittar du utmaningen!


Det är pappa som varit på shoppingturné och hittat glitterlim =) Sist han var i farten blev det tutorial på vattenfallskort, så nu väntar jag med spänning på att han ska börja tillverka egna kort!


Var inte helt lätt att få till det hela med allt som skulle med...knappar, blommor och rosett -den var värst! Fast detta är ju det roliga med att jobba efter skiss!!
Har spanat in en ny på Grodans scrapforum, men deadline är den 31a där också så jag får se vad som hinns med.

Kommentarer
Postat av: Malin/mmsea

Snyggt kort!

Kul att du kikade lite hos mig! =)

Roligt att dina barns fd danslärare är med! Då hjälper jag dig att heja på dem ;) Är det proffsdansarna? Hittar inga andra som heter Charlotte och Daniel. Eller var det barnen som hette Charlotte och Daniel? Jag är lite virrig nu, jag vet.. ;)

MVH

Malin/mmsea

2009-01-22 @ 20:53:53
URL: http://mmsea.blogg.se/
Postat av: Tette

Jätte gulligt kort!! Tack för ditt bidrag till Magdas månadsutmaning.

Hälsningar Tette (Magdas DT)

2009-01-27 @ 08:04:24
URL: http://ogonblicken.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej!

Tack för kortet, har det framme på skrivbordet och många kompisar har förvånats över det! Väldigt vackert =)

2009-05-13 @ 19:17:44
URL: http://makesmesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0