Har hoppat på några utmaningar!

Först ut är ett kort som ska lämnas nu idag!!

Hos Fruarna Lilja är den senaste utmaningen att enbart använda brunt, beige, mörkrött + lite svart och vitt.

Jag har länge finulat på det här med värmeljuskort och nu var det så lägligt eftersom värdinnan ikväll har en svag tand för tända ljus i alla förmer. Så här blev det:



På tagen står det Gott Nytt År.


Har också hittat en utmaning på ett av de forum jag brukar besöka: Svensk Scrapbooking. Där var utmaningen att skapa nåt juligt i ojuliga färger =) Så nu kan man fundera på om jag är sent eller tidigt ute med julkorten. Är åtminstonde helt klart årets sista!
Får se om jag lyckas ladda upp det i forumet också...har inte testat det tidigare och marginalerna är snåla! (deadline idag, och vi ska vara hos grannarna om 1,5 timmar, helst klädda för fest dessutom)

Ja,ja här kommer nu kortet:



Blomman har jag gjort själv!!! *nöjd*


Önskar er som är här och kikar ibland ett riktigt Gott Nytt År!!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Hej! Jag vet tyvärr inte tillverkaren på dendär bakgrundsstämpeln, tror att jag köpte den begagnad, men jag vet att det finns liknande hos t ex Forma Hantverk.

2010-01-01 @ 11:20:21
URL: http://www.pysseloprat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0