Jul-ren




Denna söta jul-ren har jag hittat hos Papermaze. Mirabyll står för biljett-inspiration!!! Färglagd med Promarker + lite 3D-lack på rosett och några julgranskulor. Jag gillar kombinationen brunt och turkost =).





Råååsa är också en fin färg!!!

Ett kort med "extra allt"... embossade bokstäver och 3D-lack på rosett och julgranskulor. Snöflingorna är en nyinköpt Cuttlebug-die.
Har stansat papper + dubbelhäftande tape. Drog bort tejpen och hällde på glitter. Idén har jag fått hos tjejerna på Prickiform.

Rosa kort känns bara så rätt just idag - har nämligen varit hos min kompis Marie och fixat håret. Hon var på kurs igår och ville testa en ny färg... Mitt hår är numera intensivt lila/rosa. Dottern föreslog mössa och sonen tänker inte gå ut tillsammans med mej på ett tag. Jag själv tycker det är en glad färg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0