Födelsedag!

Sommaren har varit lång och lite kort har det allt blivit. Fast jag har varit ruskigt dålig på att uppdatera bloggen.

Här kommer i alla fall ett födelsedagskort! Är till min svåger som fick en föreläsning med Kaj Pollack i present. Kan vara bra att pigga upp sig med senare i höst när det kommer ännu mer blåst och regn!!!
(fast det betyder ju bra pysselväder =)





Den glada Filuren är färglagd med MCP-teknik och "skak-ögon" har han också fått!! Inte för att det syns, men häftorna är faktiskt gröna...
Det här kortet fick faktiskt en liten motivstämpel på baksidan också. Jag är nämligen inte så lite tidsoptimist så baksidan brukar bli en snabb historia!
GRATTIS är glitter-embossat.
Får försöka ta tag i sonen för att hitta ett sätt att få lite bättre bildkvalité. Min kort-blogg är inte direkt prio 1 i hans värld så det blir till att hitta en bra muta skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0