Sista korten för En Liten Butik

Hej där!
Nu kommer den sista uppdateringen från En Liten Butik, dvs de kort jag inte lagt in i den här bloggen. Känns bra för hur man än vänder det så är det kul att ha alla korten samlade på ett ställe. Kort ges ju bort och det är lätt att glömma vad man gjort tidigare.
Så här kommer nu sista svängen, inte lika många kort då vi alla visste att ELB skulle upphöra i Lottas regi. Det var mest att pusha för den pågående urtförsäljningen då. Den 7 maj slog Lotta igen sin finfina e-butik.
Hela 165 blogginlägg gjorde jag för En Liten Butik från oktober 2012 till mars 2017.
 
November 2016:
 
 
December 2016:
 
 
 
 
Januari 2017;
 
 
Februari 2017:
 
 
 
 
Kram har jag stansat ut en sådär fem ggr och sen lilmmat ihop för att få höjd.
 
Mars 2017:
Lite kul kopplat till det sista kortet: texten, Låt din vardag glittra, är mitt inlämnade förslag som en butik valde att göra stämpel av!
 
 
Glada hälsningar,
Monica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0