Längesen.... Long time, no writing...

Hej på er!
Oj så länge sen det var nån uppdatering här! Jag har lagt upp mina kort på Instagram istället och hos En Liten Butik förstås. Vill du se vad jag hittat på så finns jag som Monicaminsann på Instagram.
 
Men nu minsann, nu blir det allt ett kort här också! Jag hittade en kul utmaning hos Lawn Fawn som jag hoppar på, temat är födelsedag helt enkelt. Så här blev mitt kort:
 
This is my go for the challenge at the new Lawn Fawn challeng blog. The theme is Birthday. The swedish word "Grattis!" means Congrats!
The cute rabbit with a kite comes from the set "Yay Kites". I've colored with Copics and used some washi tape as a sky.
Hugs,
Monica

Kommentarer
Postat av: nancyk

Such a cute card! I love the washi sky! Thank you for joining us for our first Lawn Fawnatics challenge!

2017-04-03 @ 03:26:27
Postat av: Lisa-olsi

Många fina, gulliga och inspirerande alster i din blogg :) Tufft med tejpen.
Ha det gott // Lisa

2017-09-21 @ 22:57:07
URL: http://lisa-olsi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0