Sverige rockar sockar!!

Hej på er!
Igår o idag är det glada fötter som gäller, inte svårt att ställa sig bakom ett så härligt budskap:
 
"Annorlunda gör världen bättre, rikare, roligare och mer färgstark!"
 
 
 
 
 
Rocka sockor tjuvstartade ju redan igår och så här såg det ut på fredagsfikat på min arbetsplats:
Visst är det härligt med gjada fötter?!!
 
 
Idag ska vi på kalas till mina brorsbarn, får kolla hur deras fötter ser ut =)
För att helgardera är det här ett av födelsedagskorten:
Härliga sockar från Lawn Fawn. Texten fick jag fixa lite för att passa helt till dagens tema: knock fick bli rock istället.
 
 
Med tanke på att i den här familjen (min brorsas alltså =) ingår tre katter så kunde jag inte motstå denna instagrambild:
 
Glada hälsningar, Monica
 


Kommentarer
Postat av: Titti

Härligt Monica så fint med dessa sockar som rockar även på kort.Coolt
Ha nu en härlig söndag och massor med kramar från Titti

Postat av: Kia

Vilket jättefint kort du gjort & härliga kattbilder :)

2015-03-23 @ 17:11:07
URL: http://pysselhyss.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0