Kaffe o färgkladd

 
Hej där!
Kaffe är ju sedan länge en favorit hos mej, jag måste ju försöka leva upp till några av myterna kring kommunanställda o vad de sysslar med =)
Härligt kladdigt skapande med olika typer av färg är ett lite nyare intresse som hänger ihop med mitt DT-uppdrag för En Liten Butik. Lotta gillar nämligen det som kallas Mixed Media i scrappvärlden o har en massa kul material i sin butik. Det går liksom inte att hålla fingrarna borta från såna godsaker så jag roar mej med nån slags light-variant mellan varven...
 
Det här kortet är riktat till en väninna som finns förfärligt nära och ändå blir det alldeles för sällan kaffedrickande på altanen, får bli skärpning helt enkelt!
 
Vill du se hur jag gjort så kan du kolla >HÄR<
 
Nu känns det som det är dax för en kopp kaffe, undrar varför?
Kram, Monica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0