Hittade en kul utmaning

Hej där!
Copicsbloggen hittade jag en utmaning som innebar att man skulle göra ett kort till en man/kille: tema Killigt/manligt eller grabbigt. Jag har en kul julstämpel med passande text som jag värkt på ett tag. Passade alldeles utmärkt till denna utmaningen så full fart fick det bli! Har ju hunnit med en heldag på Liseberg också =)
(japps, jag åkte nya Mechanica!)
 
 
Tomtekillen är en stämpel från Skogstokiga, texten kommer ifrån K-design.
Copicsfärger:
röd -R24, 27, 29 & 59
grå -T0, T1
blå -R32, R34
hud -E00, 21 & 11
 
Så härligt -nu är alltså julkortsverkstán öppnad igen! <3
Det är ju faktiskt bara 115 dagar kvar tills julafton....
 
Glada hälsningar,
Monica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0