Gummiapans tredje utmaning

Hej där!
En skiss att tolka är utmaningen hos Gummiapan denna gång. Så här ser den ut:
 
 
Jag bestämde mej för att göra ett shaker-kort, ett sånt där med en "skrammelbehållare". Hjärtanen jag lagt i kommer från möhippan dottern o hennes kompisar hade för en av hennes nära vänner nyss. Stora ungar...
 
Alla fyra stämplarna jag använt kommer från Gummiapan.
 
 
Lite mer från sidan kommer här:
 
Hela kortet en gång till så att det syns att jag följt skissen rätt väl:
 
Glada sommarhälsningar,
Monica

Kommentarer
Postat av: bili

Fint kort, kul med hjärtanen :) kram bibbi

2015-08-21 @ 07:55:52
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Kia

vilket jättesnygg kort! Lycka till i tävlingen!

2015-08-26 @ 15:28:35
URL: http://pysselhyss.com
Postat av: Titti

Så tufft med detta suveräna kort
Ja barnen växer fort, härligt
men vi blir bar yngre :)
Kram från Titti

Postat av: Lotta

Vilket kul kort, älskar sugröret och den lilla sittande fågeln! Kram

2015-11-19 @ 08:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0