Skissvecka hos ELB med vinstchanser

Hej där!
Denna veckan med sista dag idag har det visats minst en skiss om dagen i ELBs blogg. För varje skiss finns chans att vinna en dekopåse och du har en vecka på dej att skapa. Onsdagsskissen är min och om du vill använda den har du fram till nästa onsdag på dej, alltså den 24e september. Massa fina skisser finns det så skutta över, inspireras o skapa nåt fint!
 
Till min skiss gjorde jag ett kort min pappa fick till sin födelsedag, lite sen leverans eftersom först han o sen jag varit på semesterresa.
 
Jag har använt en av mina masker igen o duttat det fina trädet med hjälp av Gesso. Gäller ju att använda allt jag köper på mej =)
Goa nallen är från Eat Cake Graphics.
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Vilket fint kort i underbara färger.
Blir glad av att titta på den härliga björnen.
Kram!

2014-09-21 @ 20:31:50
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Titti

Snyggt kort med goa nallen på , skönt med avkopplande semester hoppas ni hade det underbart.
Hoppas att din pappa oxå hade en fin semester.
Ha det så gott, kramar från Titti

Postat av: Titti

Snyggt kort med goa nallen på , skönt med avkopplande semester hoppas ni hade det underbart.
Hoppas att din pappa oxå hade en fin semester.
Ha det så gott, kramar från Titti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0